петък, 4 януари 2008 г.


Други ...автор: tata_f1989

Разходка по брега на морето
Беше една от онези летни вечери, на последните дни на месц юли. Песента на лястовиците спираше постепенно.С последната птича песен залезе слънцето. Бавно започна да се спуска здрача. Задуха лек, нощен вятър, който разхлади малко вечерта и аз си починах от уморителната жега. Малко по малко затихнаха шумовете на деня. Падаше нощта. Чуваше се само песента на щурчетата. Нощта беше светла. Грееше пълната луна над морето. Лъчите й се плъзгаха по гладката, огледална повърхност на водата. Лекото трептене на огледалната морска шир и отразените лъчи на луната, създаваха представа за блясъка на златото и за приключения по море в търсене на златно съкровище на някой далечен и тайнствен остров. В тази нощ аз реших да изляза и да се разходя, защото цял ден стоях на едно място, бях се ядосала и в нощния мрак потърсих спокойствие и утеха.
Дълго се чудех накъде да тръгна и реших да се разходя по морския бряг. Вървях по брега и си мокрих краката във водата, защото ми беше горещо. После уморена от дългата разходка си легнах на морския бряг. Пътувах някъде далече в друг свят. Лежах си и си представях, че съм на самотен остров и навсякъде има зеленина, палми. Представих си че не далече от мен има поточе със сладка вода и около него има съкровище и аз го изкопах. Всичко беше красиво.
В един момент нещо ми светна в лицето. Отворих очи и разбрах че съм заспала на морския бряг. Тръгнах си доволна и щастлива към дома и си мислех как да накарам сънят ми да продължи. Може би трябваше отново да се върна вечерта! А може би не! Във всеки случай това беше най-прекрасната ми шеметна разходка в света на сънищата!


Няма коментари: